Shoppingbag
Uw tas is leeg  |  Bekijken Shoppingbag
Navigatie

Ruilen en Retourneren

AANKOPEN GEDAAN IN ONZE WINKELS KUNNEN NIET GERUILD EN GERETOURNEERD WORDEN VIA ONZE WENSHOP!

Kan ik mijn artikelen ruilen?

1. In n van onze winkels kun je het artikel ruilen voor:
- MAAT OF KLEUR, mits het artikel van hetzelfde bedrag is. Je hoeft geen verdere bijkomende kosten te betalen.
- EEN ANDER ARTIKEL van hetzelfde bedrag.

2. Via het Hoofdkantoor, vul daarbij het retourformulier in met de gewenste omruiling en stuur het te ruilen artikel retour. De kosten hierbij zijn voor je eigen rekening

Wat is het retour-en ruiltermijn?
De termijn om een artikel te ruilen en te retourneren is 14 dagen vanaf de e-mail waarin de verzending wordt bevestigd.*

*Retouren buiten deze termijn van 14 dagen worden in uiterste gevallen geweigerd en niet meer uitgekeerd. Wel zullen wij overwegen een tegoedbon/code uit te keren.


Kan ik mijn artikelen in elke ARTICLES-winkel ruilen of retourneren?
Ja, Ga voor adressen naar STORES
LET OP: in de winkel kan geen geld terug worden gegeven! Je hebt recht op een tegoedbon. Wil je wl je geld terug, kies dan voor onderstaande methode.

- Via de post:
Via het retourformulier dat je HIER kan uitprinten en meesturen met het door jou te retourneren of te ruilen artikel. Het retourformulier wordt ook altijd bij je bijstelling meegestuurd.

Hoe kan ik een artikel ruilen of retourneren?
De makkelijkste manier om een artikel te ruilen of retourneren is in n van onze ARTICLES-winkels of verzenden naar ons hoofdkantoor. In het laatste geval zal het bedrag binnen de voor ons geldende termijn worden teruggestort. 
Maar LET OP! In de winkels kan geen geld teruggegeven worden, maar je krijgt een tegoedbon.


De kledingstukken moeten bij aankomst op ons hoofdkantoor in perfecte staat zijn en met het aangehechte prijskaartje. Verzenden naar ons hoofdkantoor: De retourkosten zijn daarbij voor je eigen rekening. Vergeet daarbij niet het retourformulier mee te sturen! (zat ook bij de zending bijgevoegd).


LET OP!
RETOURZENDINGEN DIENEN CORRECT TERUGGEZONDEN TE WORDEN. D.W.Z:
- NAAR HET JUISTE ADRES
- GOED VERPAKT, ZODAT BESCHADIGINGEN NIET KUNNEN OPTREDEN.

Wij zijn niet aansprakelijk voor ontbrekende of beschadigde artikelen die aanwijsbaar niet op correcte manier retour zijn gestuurd.

ARTICLES
Fashion Concepts B.V.

Transistorstraat 53C
1322 CK Almere


Binnen welke termijn moet een artikel geretourneerd worden?

De termijn om een artikel te retourneren is 14 dagen vanaf de e-mail waarin de verzending wordt bevestigd.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
De verzendkosten zijn voor je eigen rekening. Retourneren in de winkel is gratis.

Hoe ontvang ik het bedrag van mijn retourzending?
Zodra de retourzending goedgekeurd is, (tenzij geretourneerd in de winkel) wordt het bedrag teruggestort op dezelfde wijze waarop je de bestelling hebt betaald.

Wanneer ontvang ik het bedrag van mijn retourzending?
Nadat de retourzending is goedgekeurd (de artikelen dienen in perfecte staat te verkeren, met aangehecht prijskaartje) ontvang je een e-mail waarin bevestigd wordt dat het bedrag binnen enkele dagen op je rekening zal worden gestort.

Nationale banktransfers (IDEAL): 2-3 werkdagen
Internationale banktransfers (IDEAL): 3-4 werkdagen
Creditcards (VISA, MASTERCARD, AMEX): 10 werkdagen
Paypal: 1-3 werkdagen

ALS EEN ARTIKEL DOOR EEN FOUT ONZER ZIJDE NIET VOLDOET AAN JE WENSEN ( D.W.Z. PRODUCTIEFOUTEN, ANDER ARTIKEL/MAAT/KLEUR GELEVERD DAN BESTELD)

Neem contact op met onze afdeling KLANTENSERVICE. Dan krijg je van ons een antwoordnummer, zodat de verzendkosten niet voor jouw rekening komen.

AFTERPAY & RETOURBEHANDELING
1. Als je een artikel wil retourneren en de AfterPay factuur heb je nog niet voldaan, dan krijg je een nieuwe factuur zodra het door jou geretourneerde artikel bij ons is binnengemeld. Dit geldt voor zowel een geheel als een gedeeltelijk geretourneerde bestelling.

2. Als je een artikel wilt retourneren en de AfterPay factuur heb je reeds voldaan, dan krijg je via AfterPay het bedrag uitgekeerd zodra het door jou geretourneerde artikel bij ons is binnengemeld. Dit geldt voor zowel een geheel als een gedeeltelijk geretourneerde bestelling.


Articles.nl behoudt zich het recht voor om retourzendingen die buiten de gestelde termijn zijn aangemeld of verstuurd, of kledingstukken die niet in dezelfde staat verkeren als waarin ze zijn verstuurd, te weigeren.

  • Be the first to know

  • Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van onze acties en aanbiedingen.

Navigatie